Personlig service

Åbningstider

Man-tor8.00 - 16.15

Fredag8.00 - 14.30

24 timers  service

mod gebyr

43 86 83 33

Chat med os Send email Ring mig op

Derfor skal du vælge os

  • Over 500.000 produkter
  • Datablade, målskitser og 3D
  • Vores ansatte er specialister
  • AAA-kreditvurdering
  • Over 70 år i branchen

Ofte stillede spørgsmål

Finder du ikke et svar på dit spørgsmål i listen nedenunder, så kontakt os via telefon, chat eller e-mail.

Hvordan kan jeg få mine varer leveret?

Dine varer vil altid blive leveret på den bedste måde. Varerne bliver sendt med Post Danmark eller med fragtmand. Alt efter hvad og hvor meget du bestiller vælges den bedste løsning.

Hvad sker der når jeg bestiller en vare med ukendt pris?

Når der ikke er nogen pris på varen, kan du stadig bestille varen. Efter din bestilling vil du modtage en ordrebekræftelse, hvor prisen vil fremgå. Ønsker du at få oplyst prisen, er du velkommen til at kontakte til os.

Hvad sker der når jeg bestiller en vare, som skal produceres først?

Delene til varen vil blive sendt til vores værksted, som hurtigst muligt vil samle varen. Dette vil i nogle tilfælde betyde en forlænget leveringstid.

Er det muligt at bestille varer i andre typer/størrelser end dem I har på hjemmesiden?

Vi kan i mange tilfælde skaffe eller få produceret efter ordre. Kontakt vores salgsafdeling for yderligere information.

Hvad er status på min ordre?

På din profil kan du se status på dine ordre, åbne ordre og genbestille ordre. Hvis en vare er sendt kan du følge den via et ”Track n´ Trace” nummer.

Hvor ser jeg fragtpriser?

Fragtprisen afhænger af produktets størrelse og vægt. Fragt oplyses på fakturaen eller ved at kontakte vores salgsafdeling enten på chatten eller telefon (43 86 83 33).

Hvordan ændrer jeg mine personlige oplysninger?

Du skal være logget på med din brugerprofil. Herefter kan du ændre dine informationer under din profil.

Hvorfor er prisen ”ukendt”?

Prisen er typisk ”ukendt” hvis varen skal sammenbygges, håndteres på vores værksted eller skaffes hjem fra vores leverandør. Kontakt vores salgsafdeling enten på chatten eller telefon (43 86 83 33).

Hvorfor kan jeg ikke chatte med jer?

Chatten er åben i vores normale åbningstid 8-16.15 (mandag – torsdag) og 8-14.30 (fredag).

Hvornår er deadline for bestilling, hvis jeg skal have leveret i morgen?

Alle ordrer skal bestilles inden kl 15.00 (mandag-torsdag) og fredag inden kl 13.00 for afsendelse samme dag.

Jeg har ikke modtaget alle mine varer.

Det kan være varer som ikke har været på lager og først bliver sendt senere. Kontakt vores salgsafdeling enten på chatten eller telefon (43 86 83 33).

Jeg har modtaget en forkert vare end den jeg bestilte.

Kontakt vores salgsafdeling enten på chatten eller telefon (43 86 83 33) og de vil hjælpe dig.

Jeg kan ikke se prisen på en vare

Du skal være oprettet som bruger på hjemmeside for at kunne se priser.

Kan jeg annullere min ordre?

Kontakt vores salgsafdeling enten på chatten eller telefon (43 86 83 33).

Kan jeg få en 3D tegning af et produkt?

Hvis der ingen 3D filer er på det pågældende produkt, kan du sende os en tegningsforespørgsel ind på det pågældende produkt.

Kan jeg få leveret varer uden for jeres normale åbningstid?

Ja, vi har 24 timers service (mod gebyr). Læs mere her

Kan jeg købe mindre antal end mindste salg?

Nej ikke online. Kontakt vores salgsafdeling enten på chatten eller telefon (43 86 83 33).

Kan jeg selv afhente mine varer?

Ja, når du laver din ordre, kan du vælge om du ønsker forsendelse eller afhentning på vores adresse.

Kan jeg som privat person bestille varer?

Du kan ikke handle online som privatperson. Vi henviser til vores forhandlere. Klik her

Kan jeg tilføje eller ændre min ordre efter jeg har sendt den?

Du kan kontakte vores salgsafdeling for at høre om det der muligt at få ændret din ordre.

Varen er på lager. Hvornår modtager jeg den?

Hvis du bestiller inden kl 15 (mandag-torsdag) og fredag inden kl 13 har du varen den næste arbejdsdag.

Kan jeg bestille via EDI i stedet for at bruge jeres webshop?

Vi tilbyder også samhandel via EDI. Kontakt vores administration på telefon.

Kan jeg bruge mine egne varenumre?

Som bruger kan du oprette dine egne varenumre og bestille varer ud fra dine egne varenumre. Du kan også søge i varekartoteket ud fra dine egne varenumre. Kræver, at du er logget ind.

Luk

Del side

Udfyld venligst nedenstående formular. Felter markeret med skal udfyldes

Del side

Tak fordi du delte denne side. Din ven vil modtage en email.
Luk

Nyhedsbrev

Tilmeld

Luk

Send os en email

Udfyld venligst nedenstående formular. Felter markeret med skal udfyldes

Send forespørgsel

Luk

Ring mig op

Udfyld venligst nedenstående formular. Felter markeret med skal udfyldes

Send forespørgsel

Luk

Log ind

Udfyld venligst med brugernavn og kodeord for at logge ind



Glemt dit kodeord?
Er du ny kunde?
Opret konto

Fordele for dig som Klee kunde

  • Din egen profil med varenumre, genbestilling og favoritlister
  • 24 timers service
Luk

Glemt kodeord

Venligst angiv din email, og vi vil sende dig information omkring ændring af dit kodeord.


Nulstil kodeord
Er du ny kunde?
Opret konto

Fordele for dig som Klee kunde

  • Min profil med egne varenumre, genbestilling og favoritlister
  • 24 timers nødbetjening
Luk

Opret konto

Udfyld venligst nedenstående formular. Felter markeret med skal udfyldes




Luk

Færdig

Der er afsendt anmodning om oprettelse i vores kundekartotek.

Hvis din virksomhed godkendes i henhold til vores betingelser, vil du inden for 24 timer modtage en email med dit kodeord.

Velkommen til Brd. Klee

Luk

Cookie information

Klee.dk bruger cookies

Cookies er nødvendige for at hjemmesiden kan fungere og for at du får vist indhold, der er relevant for dig.
De anvendes også til at spore din brug af hjemmesiden, så vi kan optimere sidevisningen for dig og andre.
Hvis du bliver på hjemmesiden, accepterer du vores brug af cookies. Læs om vores brug af cookies

X